Med screeningen foretager vi et sundhedstjek på din virksomheds søgemaskineoptimering (SEO) og finder for eksempel forældede links og kodefejl.
Desuden analyserer vi hjemmesidens struktur og organisering, og vi ser på, hvordan det tekstbaserede indhold kan optimeres, så din virksomhed bliver mere synlig på Google.
Hjemmesidens brugervenlighed/brugeroplevelse bliver testet, herunder om det visuelle udtryk er nutidigt og moderne.
Vi undersøger selvfølgelig også, om hjemmesiden overholder gældende regler for GDPR og cookiepolitikker.
Virksomhedens sociale medie-profiler (Facebook, LinkedIn osv.) bliver gennemgået, herunder hvor stærkt, de forskellige profiler står, aktiviteten på de forskellige medier, og hvordan de er med til at understøtte din forretning og synlighed overfor din målgruppe.
Screeningen er i høj grad databaseret, og derfor får du et faktuelt overblik over dine kanalers styrker og svagheder, samt hvilke muligheder og udfordringer, der præsenterer sig. Det hele leveres i en rapport, der også indeholder konkrete forslag til forbedringer og tiltag, du kan arbejde med for at optimere din digitale marketing og kommunikation på hjemmeside og sociale medier.
Vi analyserer din virksomheds hjemmeside og sociale medie-profiler og udarbejder en rapport, som vi præsenterer for udvalgte medarbejdere. I får en professionel vurdering af jeres online kommunikation samt eventuelle indsatsområder, I kan optimere for at opnå en bedre performance. Sammen med rapporten får I også information om mulige og aktuelle tilskudspuljer eller støtteordninger, I kan søge, såfremt I ønsker at optimere kommunikationen på jeres hjemmeside eller på de sociale medier.